تولید محتوا , سئو سایت , پشتیبانی سایت

تبلیغات در گوگل مدیریت پیج اینستاگرام

تولید محتوا , سئو سایت , پشتیبانی سایت

تبلیغات در گوگل مدیریت پیج اینستاگرام

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹ ب.ظ

ایمیل مارکتینگ چیست

ایمیل مارکتینگ چیست

این محدودیت ها را می توان به دو قسمت کلی تقسیم کرد. قسمت اول چالش های پیش روی شرکت شما در ارسال و تهیه ایمیل است. این قسمت را فناوری می نامیم. محدودیت های فناوری های ایمیل مارکتینگ چیست؟

برخی از مشکلات بازاریابی ایمیلی

 سفارش تولید محتوا

  1. وضوح: اکنون می توانید پیام های ایمیل برای خود ایجاد کنید. پیوند اشتراک را در سایت قرار دهید. اما شما و کاربرانتان هنوز باید نحوه ورود به سیستم را انتخاب کنید. در نتیجه ، شما قادر به دسترسی به همه کاربران اینترنت نخواهید بود و فقط به افرادی که دسترسی به ایمیل شما را انتخاب می کنند محدود خواهید شد.تولید محتوا ارزان
  2. فعالیت: این به معنای بی اثر بودن بازاریابی از طریق ایمیل نیست. اگر استراتژی درست انجام شود ، یک کمپین موفق خواهید داشت. اما باید چند نکته را بخاطر بسپارید. اگر ایمیل شما بی ربط است ،
  1. وقت ارسال آن را ندارید و محتوای جالبی هم ندارید ، بهتر است آن را ارسال نکنید. شما باید یک برنامه دقیق داشته باشید و برنامه و تأثیرات آن را کنترل کنید ، در غیر این صورت بازاریابی از طریق ایمیل کارساز نیست.پشتیبانی سایت
  2. محتوا: همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر شد ، مطالب بسیار مهم هستند. بخشی از محتوا نشان می دهد محتوایی که می نویسید مرتبط و مفید است. آیا این به مشتری کمک می کند؟ بقیه مشکل به نوع نوشتن برمی گردد. آیا سبک نوشتاری شما جذاب است؟ آیا پست شما نمونه ای از یک کمپین جدید است یا یک کمپین دیگر؟ روی محتوا و سبک نوشتن آن محتوا تمرکز کنید و راهی برای برقراری ارتباط با کاربر انتخاب کنید.مدیریت پیج اینستاگرام
  3. طراحی: یکی از محدودیت های اصلی بازاریابی از طریق ایمیل ، طراحی و شکل کلی ایمیل است. دو باور غلط وجود دارد که محدودیت های طراحی را تشدید می کند. برخی ممکن است به جای محتوای مناسب به دنبال طراحی جالب باشند. برخی مطالب گیج کننده و نامناسبی را ارائه می دهند. شما هم مجبور نیستید دنبال کنید. شما باید یک راه میانه پیدا کنید و آن را دنبال کنید.
  4. تعداد ایمیل های ارسالی: اگر تعداد زیادی ایمیل به طور مداوم ارسال کنید و گیرنده نتواند تعداد ایمیل های دریافتی را تعیین کند ، در این صورت با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. تعداد ایمیل هایی که می توانید ارسال کنید یک محدودیت جدی است. اگر ایمیل هایتان را خیلی زیاد یا خیلی کم ارسال کنید ، در این صورت ایمیل ها تاثیری در مخاطبان ، فروش و سود شما نخواهند داشت و شکست خواهید خورد.
  5. هرزنامه: شما باید حلقه افرادی را که ایمیل شما را دریافت می کنند مشخص کنید. شما باید سعی کنید افرادی را که واقعا می خواهند خبرنامه و مشاوره شما را دریافت کنند جذب کنید. در غیر این صورت ، این نامه های الکترونیکی از هرزنامه قابل تشخیص نیستند و باعث حذف یا لغو اشتراک کاربر می شوند.تبلیغات گوگل

 

 

  1. ایمیل های ناخواسته: برخی از ایمیل ها ارسال شده اند اما هرگز دریافت نشده اند. می توانید از یک کلمه کلیدی به نام spam استفاده کنید که به طور خودکار ایمیل شما را به جعبه spam ارسال می کند.سئو سایت

 

  1. اندازه ایمیل: ایمیل شما نباید خیلی بزرگ باشد. شما باید یک ایمیل سبک طراحی کنید تا همه بتوانند آن را با هر سرعتی بارگیری و مشاهده کنند. در غیر این صورت ، همه فقط یکبار ایمیل شما را باز می کنند و آن را نمی بینند.