تولید محتوا , سئو سایت , پشتیبانی سایت

تبلیغات در گوگل مدیریت پیج اینستاگرام

تولید محتوا , سئو سایت , پشتیبانی سایت

تبلیغات در گوگل مدیریت پیج اینستاگرام

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ

ایمیل مارکتینگ چیست؟ و چه کمکی به ما میکند

ایمیل مارکتینگ چیست؟ و چه کمکی به ما میکند

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟ مفهوم کلی بازاریابی از طریق ایمیل ساده است. شما گروهی از مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی را انتخاب می کنید. سپس از طریق یک کمپین دیجیتال مارکتینگ و با یک استراتژی قوی برای این افراد ایمیل ارسال  می کنید. اگر استراتژی و کمپین شما مسئولیت پذیر است ، می توانید پتانسیل بالقوه خود را به فروش بیابید ، خریدارانی که فقط یک بار از شما خرید می کنند.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

چرا باید به ایمیل مارکتینگ اهمیت دهید؟

 

همانطور که گفته شده، روش های زیادی برای تبلیغ یک محصول وجود دارد. یکی از محبوب ترین روش ها در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی و کمک گرفتن از بازاریابی موثر است. اما با این تغییرات ، بازاریابی ایمیل و بازاریابی پست الکترونیکی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد رهبران ومدیران ایجاد وفاداری مشتری است.

جهت افزایش فروش خود با کارشناسان مجرب آریا مارکتینگ تماس بگیرید

تماس با ما

 تولید محتوا ارزان


سئو سایت


 

 

 

مدیریت پیج اینستاگرام


پشتیبانی سایت


تبلیغات گوگل


طراحی سایت ارزان


آریا مارکتینگ


سفارش تولید محتوا

بازاریابی از طریق ایمیل به سه دلیل مشترک مهم است:

 

  1. ایمیل بهترین راه برای برقراری ارتباط است. طبق آمار ، حدود 90? از کارمندان آمریکایی ایمیل شخصی خود را در طول روز و در ساعات کاری بررسی می کنند. این امر بازاریابی از طریق ایمیل را به روشی مدرن برای تعامل با مشتری تبدیل می کند.
  2. شما لیستی دارید اگر شرکت شما در شبکه های اجتماعی کار می کند ، ممکن است لیست خاصی از دنبال کنندگان داشته باشید. اما این لیست ممکن است از بین برود یا کارایی خوبی نداشته باشد. لیست کاملی از مشتریان احتمالی شما در زمینه ایمیل تبلیغاتی و می توانید آن را برای همیشه حفظ کنید.
  3. کارایی ایمیل بهتر است. محصولات پست الکترونیکی برای فروش بهتر است. لازم به ذکر است که طبق گزارش DMA ، بازده بازاریابی از طریق ایمیل (ROI) 3800? است. این تعداد برای شبکه های اجتماعی یک سوم است. همه این اعداد به شما نشان می دهند که ایمیل بهترین گزینه است.

بازاریابی از طریق ایمیل

بنابراین اگر قصد راه اندازی مشاغل جدیدی در زمینه بازاریابی و تبلیغات را دارید بهتر است این اطلاعات را در ذهن داشته باشید. ایمیل مارکتینگ یک روش ساده برای تبلیغات است که می تواند سود خوبی برای شرکت شما به همراه داشته باشد.